Thursday, April 28, 2011

Surat Cinta Untuk Cikgu Izzat ♪♪♪

Aiyak...aku tulis surat cinta pada Cikgu kah??? Hihihi....


Macam nilah surat cinta aku..surat cintakah ini????...

✿ Aku dgn kwn baik aku masa ni dah habis tusyen (form 4)..tusyen BI.masa kitaorg tunggu2 kwn baik aku punya kwn aku jalan2 merayau dan masuk dlm sebuah kelas..tiba2 ternampak..GURU KELAS : CIKGU IZZAT.

  •  Aku actually memang suka tgk cikgu ni..sbb dia mcm kartun The Smurf..cute ada beard lebat mcm papa smurf.. aku dulu mmg hantu kartun..kalau selisih atau nampak cikgu ni memang aku suke..(gatei)..suka tengok... 

  • Lebih kurang mcm nila beard n moustache cikgu Izzat...tapi mamat ni lg hemsem

✿ Dah nampak nama dia..entah apa yg rasuk, terus aku tulis ayat mcm kat atas tu,  kat papan hitam kelas tu...
  • Tiba2 senior kitaorg masuk si "M"..kitaorg terus keluar..

✿ Nak tahu apa jadi lepas tu..rupa2nya lepas tu budak netball masuk kelas tu dgn coachnya sekali cikgu CA..tahu tak apa jadi..bdk "M" ni bgtau cikgu CA aku yg tulis kat papan hitam tu...then..cikgu CA salin dan heboh kat bilik guru...

  • Suatu hari masa kitorg form.5.ada perjumpaan dan motivasi utk bdk2 form.5 ..tiba2 Cikgu "Z" mengeluarkan satu ayat "ada ka jatuh cinta kat cikgu Izzat sebab janggut dgn misai dia..tapi budak cina..NG namanya"..Wakaka..aku tgk my bestfriend sambil senyum2 mcm kambin... Adoyai...aku tahu cikgu "Z" tahu sapa empunya keje..kalau tidak masakan nak keluar statement tu masa tu...

✿ Patutla bila jumpa cikgu Izzat dia sengih2 semcm saja..ingat lagi masa aku nak verified sijil2 masa nak masuk ITM dulu..dia teguq aku..aku sengih2 jer..tapi yang paling best..junior aku cerita..Cikgu Izzat siap bagitahu kelas diorang lagi..yang senior diaorang ada anto surat cinta pada dia...

  • Cikgu..saya memang suka cikgu...sbb cikgu cute..tapi suka saja..takde feel apa2 pun..kitaorg suka juga Cikgu Aziz..Cikgu Khoo ..kalau kitaorg balik lambat..kitaorng mesti letak bunga dalam moto2 cikgu tu..kitaorg suka tengok cikgu2 tu senyum2 bila ada bunga dalam raga moto... kitaorg nampak, sbb kitaorg dok bwh pokok, konon2 bersembang tapi kitaorg sebenarnya tengah ushar gelagat2 cikgu...hmm..nakal la aku masa dulu2...sebenaqnya byk lagi citer nakal aku masa sekolah dulu2..nanti2 aku ceritakan....




No comments:

Post a Comment