Saturday, March 19, 2011

Si Bertuah..Fahmy ☺


Nampak tak..apa yang aku bulatkan tu...Helikopter..betul tak? Suatu petang yang cloudy dan windy tu mendaratlah sebuah helikopter depan padang umah aku ni..kan aku cakap..padang dpn umah aku ni...selalu helikopter mendarat..sebenarnya aku bukan nak cerita pasal helikopter sgt..tapi pasal one conversation with me and my Charming Fahmy..

Ibu : Tau tak, orang yang bawa helikopter @ kapal terbang orang yang pandai. So kalau nak jadi pilot kenala
belajar pandai-pandai.

Fahmy : Oh yeke ibu, kalau macam tu, kite tak naklah belajar pandai-pandai, sebab kite tak nak bawa kapal terbang.

Ibu : LOL

♥ kalau tanya Fahmy apa cita-cita dia bila besar nanti, dia cakap , dia nak jadi Dokter....Wahai Doktor Fahmy, nak jadi Dokter tak payah belajar pandai-pandai ker ?????...








No comments:

Post a Comment