Wednesday, February 16, 2011

haiyaaa...he did it again !!!

Hmmm...ada-ada saja kejenye..
Petang tadi,aku tidur..tapi bila ada baby ni,sleep-sleep chicken la kan...tiba-tiba Damia datang..aku dgn terkijutnya terus bangun..alamak baby muntahla...terus aku amik kain lap..tapi yg herannya..putih2 kat badan baby Damia tak mo ilang2...heran jgk..maklumla tgh mamai lagi..aku tgk MIA dlm bilik..oh tidoq rupanya..ishla aku nak tidoq sat pun tak boleh...bebel2 aku tak puas ati...lastly aku jengah bilik ank2 aku...Ya Allah..penuh putih kat lantai..kat kete-kete mainan,abes putih...sahlah ni..patutla aku masuk bilik tadi...secepat kilat si Darwish keluar dari bilik terus main kat luar....
Dia dah main kapur kasut...dia dah kapur sebelah kasut abg dia..mgkin dia rasa tak best kot kapur kat kasut putih..dia kapur habis tayar2 kete mainan dia...agaknya main dgn Damia sekali..habis badan Damia putih-putih sana sini...so mulut aku ni...apalagi..potpetpotpet..terus MIA bangun..dia amik Damia terus bagi mandi...hukhuk..sianla Damia..dulu conteng muka Damia dgn pen..sekarang tolong putihkan badan Damia dgn kapur pulak...ko tak payah lah Damia pegi SPA nak lulur2 putihkan kulit..Abg Darwish ada...dia boleh tolong putihkan...marah pun ada...lawak pun ada...tapi yg jd mangsa tentula Abahnya,sebab dia yg jaga Damia tadi..tapi dia plak tertidur...jadi mangsa radio buruk berbunyik...

sian Damia...kat badan tu ada lagi..tapi seksi sgt nk tunjuk




No comments:

Post a Comment