Friday, June 03, 2011

AL FATIHAH - Ustaz Ghazali Hasbullah

  • "Kalau nanti dengar saya meninggal dunia, sedekahkanlah Al -Fatihah untuk saya..jangan seronok pula kalau dengar saya mati..nanti malam2 saya pergi kacau org tu"..Inilah kata2 usikan yang selalu Ustaz sebut kat jemaah surau ni..Namun sedih sangat.. pagi tadi Cik Happy dapat tahu memang Ustaz dah meninggal Dunia malam tadi...
  • Ustaz Ghazali Hasbullah walaupun jalan di pinpin..muka dan badan sudah bengkak..namun dia sayang murid dia lagi disini..bayangkan Darul Atiq di Rawang dengan Kapar..  Klang satu jarak perjalanan yang jauh...tapi Ustaz masih berusaha untuk datang.sudah berpuluh tahun Ustaz mengajar di surau ni....
  • Ustaz tak pernah putus usaha untuk warga Darul Atiq..pergorbanan Ustaz amat besar
  • Selalu Cik Happy kata ..marilah kita pergi surau...nanti2 takut tak sempat..Ustaz2 banyak dah tua..Hari ini Cik Happy dah kehilangan Ustaz yang sangat tinggi ilmunya....Ustaz yang sangat Cik Happy sayang..dan Cik Happy suka... kini Ustaz dah tak ada .CIK HAPPY RASA SANGAT SEDIH ATAS KEHILANGAN INI...Cik Happy harap..Cik Happy akan mengamalkan ilmu yang di beri/ajar dengan sebaik mungkin..AL-FATIHAH UNTUK USTAZ GHAZALI HASBULLAH ( 1.REJAB.1432 )

3 comments:

  1. AlFatihah buat Ustaz... Semoga segala ilmu yg diajarkan memberikan manafaat...

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah buat arwah semoga arwah ditempatkan dikalangan org-org beriman...amin.

    ReplyDelete
  3. Cik Happy

    kalau boleh saya nak minta bantuan cik happy dapatkan no akaun darul atiq - berhajat nak menderma sekadar mampu - saya cuma mengikuti kuliah pengajian arwah melalui internet jerr namun Alhamdulillah!

    Emailkan kat saya di zulkipeli@moh.gov.my

    terima kasih.

    ReplyDelete