Thursday, January 27, 2011

Darwish..Darwish..huhuhu

Ayakkk...ponet la omak ni Darwish...bkn ponet badan omak ni..ponet kt otak omak ni...
 
Macam-macam Darwish buli Damia...bkn buli..tapi agaknya nak buat kwn kot..tapi salah cara..pada pandangan aku la..pada pandangan Darwish mgkin betoi..hukhukhuk....
 
  • Aritu masa aku baru nak rileks2..Darwish amik tali pinggang dia boh kt leher Damia..Dia kata Damia anjing....mulanya aku tak perasan..pastu dengar Damia menangis..tengok2 dia dh ikat leher Damia..menjerit aku...dia cakap...ni anjing..anjing...ishla...
  • Ada aritu aku dok on9..tiba2 Damia menangis jugak...aku tengok2 Damia dah dlm luggage..Darwish tekan2 kepala Damia suruh Damia tunduk dlm luggage 2..dia nak zip...nasib baikla..kalau tak kemanala Damia tu akan di poskan...(lesson of da story..kalau nak on9..tengok anak sama...jangan dok obsess sgt..)
  • Suatu petang..kira-kira pukul 6.00ptg...Afiq tanya aku.."Ibu..kenapa rambut Damia keras?"...dengan selambe aku cakap.."Darwish letak air kot...".masa tu aku kemas2 rumah..tiba2..aku nampak gam yg dah ilang capnya... terus aku cium kepala Damia...sahla..gam..abes melekat rambut dia....adoyai...loteh den ni..loteh kopala den kdg2...apola engkau beromaginasi ni jang oooi... sampai engaku boh gam kat rambut Damia...
  • kalaula aku ada byk mata...senang nk kontrol anak kocik ni...pegi sana..sini dh wat kije...bagus jgk klu jd Datin NorJuma...ble dok sebelah ank jer 24 jam..banyak dayang2 yg ble membantu.."abe..mu tokse amik bibik ko...mu dok kesi'e ko kat bini mu nih...".Abe royak.."kalo abe amek bibik..bademu 2 mek, lagilah jadi tempayan...hukhukhuk....
 

4 comments:

  1. comey jer..msti akak peningkan nak layan kerenah anak2..sabo kak :P

    Meh singgah: Kedai Makan Paling Mahal!

    ReplyDelete
  2. fadhdeela : mmg ponin...lagi 2 ank2 yg atas2 tu semua lelaki...tapi bila duduk sorg2..rasa kelakar plak...

    ReplyDelete
  3. aih..ganasnye cara nak mengeratkan silaturrahim tu..
    heheh..hati2 lah ye...

    **saya dok kat taman belibis..simpang Ampat :)**

    ReplyDelete